tisdag 19 februari 2013

Men vad mums!!!

Hur gott lät det inte där? Var ju bara tvungen att köpa en burk. Får se om jag provar den idag eller nån annan dag. Just nu är den alldeles för kall. Jag fryser redan innan så kall läsk kanske inte är det bästa då...
 
Jag sitter i skolan och pluggar. Det går framåt sakta men säkert. Inte riktigt så snabbt som jag skulle vilja men jag ska nog vara nöjd ändå. Om ett par timmar ska det skrivas prov i psykologi. Känner mig kanske inte riktigt så kunnig som jag borde vara om Freud och alla hans teorier. Men jag vet att våra viktigaste drifter, enligt Freud alltså, är sexualdriften och aggressionen. ;o)
 
Nä, tillbaka till skolarbetet kanske...


3 kommentarer:

  1. Ungarna älskar den fantan! Men du är lite sen ;) vi köpte sån i somras!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bero på att jag sällan köper läsk. ;o)

      Radera
  2. Ungarna älskar den fantan! Men du är lite sen ;) vi köpte sån i somras!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...