tisdag 19 februari 2013

Nämen ojsan...

Jahapps. Då var provet skrivet. Det gick bättre än jag trodde. Skönt det. Å andra sidan lyckades jag totalt glömma bort några ord som jag kunde innan. Men men. Det blir ett betyg i alla fall. ;o)
Pratade lite blogg och domän med Lilith idag. Hon frågade hur det funkade med min egen domän ihop med bloglovin. Hmm... Ojsan då. Ja kanske skulle ha lagt till lindaw.se där... Är ju bara snart 1,5 år sen jag skaffade den. Å andra sidan har jag inte använt bloglovin så mycket sista tiden heller. Men nu är det i alla fall uppdaterat. Bättre sent är aldrig. ;o) Så, vill ni uppdatera och följa LindaW.se istället så är det bara att klicka på länken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...