tisdag 19 februari 2013

Gomorron tisdag!

Morn, morn... Den känns inte riktigt god just nu. Jag somnade en aning för sent och Malin väckte mig innan klockan ringde. Och inte kan vi ta sovmorgon heller. Emilia ska på teater med dagis så jag måste lämna tidigt.

Ska väl tvinga mig upp. Det är inte lockande just nu. Lägg sen till att det dessutom snöar. Suck. Jag vill inte ha mer snö nu. Inte ens fast det är sportlov nästa vecka. I år är jag riktigt less på vintern! Misstänker att att kyla inne i lägenheten är en bidragande orsak. Igår, igen,  fick vi köra elementen för fullt hela eftermiddagen och kvällen.  Det är nackdelen med temperaturerna kring nollan, vi får kallare inne.

Nä, släpa sig ur sängen var det. Måste fixa klart matlåda till Sebastian också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...