lördag 23 februari 2013

Lördag!

Det blev en lång natt i natt. Malin väckte mig många gånger. Men eftersom jag fick vakna till ljus ute känns allt lite bättre. Jag startade dessutom dagen med att öppna balkongdörren och vädra in lite frisk luft. Vi har numera en ganska okej temperatur inne men det innebär istället att vi har fått sämre luft hemma. Tyvärr... Och vi lär inte få det bättre än på ett par veckor då det nya elementet vi ska få dröjer... Men just nu orkar jag inte störa mig på det, nu kan vi faktiskt vädra in lite frisk luft!

Frukosten är avslutad här. Idag var vi bortskämda,  jag och maken, då barnen gjorde frukost. Jag har en ny favorit på frukostbordet. Kärlekste från Tehuset Java. Det är ett svart te med jordgubbssmak och små söta hjärtan. Och det smakar verkligen jordgubb! Så gott!!!

Nu ska vi plocka ordning lite här hemma och i eftermiddag ska jag lämna Emilia hemma hos Isabel där hon ska sova över.

Hoppas ni andra får en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...