söndag 24 februari 2013

Borta...

Gomorron! Här vaknades det till tramp i taket istället för med barn i sängen. Jag blev kvar med Emilia över natten. Jag har sovit på bottenplan medan dom andra har sovit högre upp i huset.

Vi kollade på mellon i går. Så tråkigt. Det är inte alls lika bra låtar längre... Ska bli intressant att höra alla finallåtar sen. Det är inte många jag kommer ihåg nu.

Idag väntar hemgång. Vi behöver va hemma i tid. Oskar ska på bowlingkalas och nån behöver stanna hemma hos Malin och Sebastian som är dåliga...
Egentligen skulle väl jag behöva plugga lite med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...