fredag 22 februari 2013

Boktips, resultat och vin!

Jag är en aning seg i kväll. Men det får jag vara. Har varit en lång vecka. Avrundar med lite vin efter makens goda middag.

Malin nattades med 40 graders feber och full med alvedon och hostmedicin. Stackarn är alldeles slut men ändå på bra humör.

Jag är på bra humör jag med. Fick tillbaka samhällsprovet idag. Fick ett D. Och precis som jag trodde hade jag vänt på regering och riksdag. Hade jag inte gjort det hade jag fått nästan full pott.
På B-uppgiften fick jag också ett D. Jag hade skrivit jättebra men inte utvecklat tillräckligt... könns ändå helt okej eftersom jag intr hade pluggat riktigt så mycket som jag borde.

Nä, nu ska jag dricka klart vinet, läsa lite om jag orkar och kanske äta lite brie. Just det, kanske skulle passa på och tipsa om böckerna jag läser nu. Det står på baksidan att dom är allt Fifty Shades-böckerna borde ha varit.  Nu har jag inte hunnit läsa Fifty Shades ännu men dom här är riktigt bra. Vilka jag menar? Böckerna är skrivna av Tiffany Reisz och heter i ordning Sirenen, Ängeln och Prinsen. Läs dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...