söndag 10 februari 2013

Feja och dona...

Gomorron söndag. Eller morgon. Är väl mer förmiddag nu. Alla är uppe och vi har ätit frukost.

Misstänker att det blir en lång dag idag. Dels var barnen uppe sent igår och vaknade relativt tidigt idag, dels har vi bestämt att det ska städas idag. Det sista mottogs inte allt för positivt. ;-) Men jag har annat på schemat imorn så jag hinner inte ta det då plus att jag tycker att barnen kan hjälpa till ibland. Och idag är det inte så mycket att städa eftersom jag storstädade i måndags. Jag ska dessutom hinna plugga lite inför kommande veckas prov.

Blir nog bra det här. ;-) Hoppas ni andra har en bra dag! Nu ska jag leta reda på Copacabanana att ha som städmusik. Eller nä, väljer nåt lugnare så barnen håller sig lugna. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...