torsdag 28 februari 2013

Packade sillar...

Barnen fick åka till skansen med farmor och farfar idag.  Jag fick en timme över innan jag behövde åka. Först tänkte jag utnyttja den i skolan men så kom jag på att jag i så fall hade varit på plats samtidigt som det är kackelfika. Passade istället på att hinna lite hemma och tog sen en tidigare buss för att kunna ta mig en promenad. Där tog lugnet slut. Båda skolorna klev på med varsin fritidsgrupp för att åka till ishallen. Fast jag ska inte klaga, barnen sköter sig jättebra. Mindre bra var att det bara är en kort buss... Men dagens goda gärning blev att stå hela vägen så barnen får sitta. Dessutom lärde jag både personal och barn att det går jättebra att sitta på trappsteget upp till sista raden säten. ;-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...