måndag 18 februari 2013

Sjukt och jag sätts på prov...

Under eftermiddagen kom Oskar hem. Sa att han hade känt sig hängig i skolan men så var det inte så mycket mer med det då. En stund senare skulle jag titta vad han gjorde då han var så tyst. Han sov i soffan. Feber blossade upp och han är inte alls kry. Blir minst en dag hemma. Som tur är får jag hjälp imorn så jag kommer iväg på mitt prov.

Mindre kul är att mitt tålamod sätts på prov här hemma... Jag har en make som toksnarkar ikväll. Jag får snälla tips hur jag kan få stopp på det men misstänker att det inte kommer uppskattas.  Fortsätter nog mitt puttande lite till först...

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hannah fick vara uppe en stund med pappa igår, hon ville se klart något program på Bolibompawebben och plötsligt hör jag hur det snarkar järnet i soffan.
    Sekunderna senare kommer Hannah upprusandes och beklagar sig att hon inte kan höra vad de säger i programmet för pappa snarkar så högt haha
    Så hon gick och la dig istället :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...