onsdag 20 februari 2013

En tillplattad favorit!

På rasten under religionslektion idag passade dom andra på att handla kaffe. Själv dricker jag ju inte kaffe så jag fyllde på min vattenflaska. En av dom andra tjejerna köpte choklad så jag passade på att prova den nya delicatobollen - den platta. Det är en hård kaka som smakar dalicatoboll. Riktigt gott men en vanlig delicatoboll är bra mycket godare! Rekommenderas!

Nu sitter jag och försöker samla ork att ta tag i religionsuppgifterna igen. Det går så där... Är inte alls inspirerad. Men det kommer nog. Jag har ju inget val. Det får bli lite pluggande efter maten men inte lika sent som igår. Idag är ju veckans bästa tvprogram på tv, Greys Anatomy. Jag älskar den serien! För att få lite gottis till har jag laddat med gogubbar. Dom säljer jordgubbar billigt på vår ica just nu så jag passar på. Mums!

Ska se om jag också kan övertala maken att göra fetaost- och spenatpirogerna jag hittade recept på. Vore gott till lunch imorn. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...