onsdag 20 februari 2013

Det närmar sig...

Finns det nåt härligare än att läsa att våren är på väg?
Ja, jag älskar snö. Ja, jag älskar vinter. Men nä, jag vill inte ha vinter längre! Ge mig vår! Nu!
Tydligen ska det i alla fall bli varmare och varmare efter helgen. Det gör mig ingenting. Jag vill ha det så där härligt skönt ute så man bara kan dra på sig en fleecejacka. Och så att ungarna klarar sig med fleece och regnbrallor över byxorna. Jo, jag räknar med att det är blött och skitigt i början. ;o)

1 kommentar:

  1. Det är samma här. Jag älskar vinter och snö men nu vill jag se asfalt och gröna knoppar på träden! Inte ens trollen vill gå ut och leka längre, de är lika trötta på snön.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...