måndag 25 februari 2013

Sportlovsmåndag

Efter en seg söndagskväll där jag var riktigt trött och hade ont i huvudet har dagen nu börjat mycket bra. Jag känner fortfarande av huvudvärken men tänker inte klaga. Sebastian, Oskar och Emilia satte på en film när dom vaknade och lät mig och Malin sova länge. Dessutom gör Oskar frukosten nu!

Det känns som att sjukdomarna har börjat vända nu. Malin är nog feberfri, hann inte tempa henne innan hon drog igång men hon var inte varm  alla fall. Sebastian är mycket och piggare han med, men har inte hunnit kolla febern där heller.

Vi kör på alla, minus en pappa,  hemma idag, första dagen på sportlovet. Tyvärr är det inte så roligt väder ute. Grått och trist. Hade varit roligare med strålande solsken. Men ut ska vi en sväng oavsett vilket.

På bilden är en alldeles nyklippt Oskar, från igår.

1 kommentar:

  1. Skönt ATt ni alla e på bättrings vägen..) och nu kom solen i Skogås ialafall skickar lite till dig med:).. Ha en trevlig dag

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...