fredag 25 januari 2013

Vilken härlig dag!!!!

Det har varit en lång dag!! En sån där riktigt lång men samtidigt underbart härlig!!! Vi kom upp sen i sista sekund imorse! Fast även fast vi var sena lyckades vi hinna i tid. Skönt.

 Jag gav mig av hemåt efter att jag hade lämnat tjejerna på dagis. Väl hemma konstaderade jag att det var is på grabbarnas fönster igen. Trots att elementet hade varit på där hela natten. Jag ringde fastighetsskötaren och berättade det. Igen. Dessutom bad jag om ytterligare ett element. Vilket han faktiskt kom förbi med en timme senare. Så idag har det varit en aning behagligare hemma.

Strax före lunch ringde dom från dagis, Malin hade feber. Så det var bara att åka och hämta henne. Men trots febern har hon variten riktigt glad unge idag.

Till kvällen kom mina och Tonys föräldrar och Tonys syster och man och nästan hela familjen.Vi åt pajer som jag bakade igår. Och ja, jag blev ganska nöjd.:o)
Dom sista gästerna fick strax före halv elva såjag misstänker att det inte bara var jag som hade en riktigt bra kväll! För nöjd det är jag!

Inte nog med att vi fick riktigt härligt besök, allihopa hade lyckats perfekt med presenterna! Mamma och pappa kom med en laptop till mig, svärföräldrarna med bidrag till en ny väska och från svägerskan med familj har jag fått en rejäl nagelbehandling! Så rätt hela vägen!!!

Nu har jag städat undan det sista, satt på en sista diskmaskin och så sitter jag här och provar nya datorn. Det känns lite ovant. Tangentbordet är jag inte alls van vid så det blir en del knasiga stavningar. ;o) Men det är dags för sängen nu. Det är en dag imorn och den är fullbokad.

Hoppas alla ni andra har haft en riktigt bra kväll ni med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...