lördag 26 januari 2013

På vift!

Jag känner mig fortfarande så där härligt lycklig över gårdagskvällen. Vi måste verkligen ta oss i kragen och göra om det oftare än vi gör.
Och alla ni som var hemma hos oss igår, och även i torsdags, för att fira min födelsedag - TACK!!! Jag är jättenöjd!!!

Idag har dagen börjat en aning tidigare än jag hoppades på men det var inga sura miner i alla fall. Jag hoppas Tony får ett fortsatt bra dygn med barnen. Själv har jag smitit.

Först ska jag på dejt i stan. Jag ska träffa en mailkompis från Nya Zeeland som är i Stockholm just nu. Tänk, över 15 år sen första mailet skickades och från början varsin världsdel. Det ska bli skoj att träffas igen innan han ger sig vidare ut i världen.

I kväll ska jag hem till Martina på födelsedagskalas. ;-) Det ska riktigt skoj att träffa dom andra tjejerna. Misstänker att det kommer bli riktigt många härliga skratt. Så den här helgen kommer vara full av skratt, glädje, kärlek och vänskap!

Jag laddar upp lite extra med att lyssna på Oskars spellista på spotify. Den ungen har riktigt bra förmåga att plocka ihop musik som passar mig. ;-) Och så får jag lära mig vad som är populärt just nu. Har ju noll koll annars. ;-)

1 kommentar:

  1. Haha kul att du skrev det där om spotify och Oskar så jag fick skratta lite igen...
    Och till er andra som inte hajar varför jag skrattar åt det så är det för.... Nää det får va ett internt skämt så länge haha.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...