tisdag 29 januari 2013

Tungt...

Jag känner mig helt slut. Tom. Orken är minimal. Det är jobbigt bara att öppna skolböckerna. Förra veckan trodde jag det berodde på stress inför helgen när jag inte kunde komma på mat inför fredagen. Nu undrar jag om det inte mer är stress över att vi lever i ett hem vi absolut inte trivs i just nu, att vi lever i ovisshet om hur länge till vi ska behöva frysa... Dessutom har vi ju nu kunnat lägga till en fukt/mögelskada på det som vi inte heller vet nåt om.

Jag orkar inte längre. Det tar på krafterna att hela tiden behöva tjata och gnata för att få det att hända nånting. Dessutom tar det på krafterna att frysa hela tiden. Gnäll, gnäll... Det känns som att bloggen är lika positiv nu som den var förra våren när jag mådde som sämst... Jag känner mig nästan som jag gjorde då med... Jag gillar inte att känna mig sån här...

1 kommentar:

  1. Det tar något otroligt att inte trivas i sitt eget hem så jag förstår dig helt och fullt. Det i kombination att ni inte heller vet hur länge det kommer att vara så här sliter otroligt.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...