söndag 6 januari 2013

Slappardag

Efter en natt med halvdann sömn och en aning griniga barn nu på morgonen har jag däckat på soffan en stund. Det var inte alls tanken. Jag skulle plocka lite till och sen hade jag tänkt byta gardiner i vardagsrummet. Vi måste få in lite mer ljus i rummet. Julgardinerna är jättefina men lite mörka.

Barnen är utskickade. Jag lovade att dom skulle få lite filmmys i eftermiddag om dom gör av med lite energi ute först. :-)

Det blir en lagom ansträngande dag idag.

1 kommentar:

  1. Det blir aldrig som jag tänkt när jag har planerat sån där "fixahemmadag"
    Hoppas er vecka börjat bra?

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...