tisdag 22 januari 2013

Morr!!! Frustrerande!!!

Ja men ja vad roligt! Eller allt annat än inte. Mannen från värden kom tillbaka. Med två nya mätdosor. En ska än en gång mäta i grabbarnas rum medan den andra ska mäta vid min säng. Från idag till på fredag. Vilket betyder att jag inte kan tända fotogenlampan i hörnet. Den som ger mig lite värme för jag ska sova. Och vi borde inte tända ett ljus nånstans. För helst ska vi ju visa har temperaturen är när ventiler är öppna och vi inte tillför nån extra värme.

I skrivande stund är det -9 grader ute. Det ska vara likadant fram till helgen. Visst, har vi stått ut så här länge står vi väl ut lite till... Men det här är inte kul längre. Nu är mitt tålamod slut. Snart får dom ge oss den lediga lägenheten ovanför...

Imorn blir det i alla fall samtal till hyresgästföreningen. Nu får dom börja hjälpa oss... Nån kompensation ska vi ha för det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...