torsdag 3 januari 2013

Lämnat bort och premiär.

I morse släpade vi oss upp i tid. För ovanlighetens skull. Redan klockan nio satt vi på tåget, jag och barnen. Sista veckan har vi vaknat vid den tiden. Färden gick mot stan. Först lämnade vi av grabbarna i slussen där mormor mötte upp. Dom skulle vidare och möta upp morfar och gå på bio. Dessutom ska grabbarna sova kvar hos mormor och morfar till imorn.

Jag och tjejerna åkte vidare in till centralen. Vi startade med lunch på McDonalds, till tjejernas stora lycka. Därefter blev det biobesök även för oss. Vi såg Lilla Anna och långa farbrorn. För Malin var det första gången med bio. Det gick bra men nästa gång ska jag inte köpa med mig popcorn innan. Hon hade mer koncentration på popcornen än på filmen. Fast jag funderar på om det kanske var filmvalet
Jag misstänker i alla fall att tjejerna är nöjda med dagen. Malin sover gott i vagnen och Emilia äter godis och ser på film nu på vägen hem. Själv har jag druckit en chailatte och känner mig riktigt nöjd med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...