tisdag 18 december 2012

Väckt med ett vrål...

Vad härligt det är att bli väckt av ett vrål på mamma mitt i natten, för att ett barn är törstigt, när man kommit i säng på tok för sent och dessutom måste upp lite tidigare än vanligt... Jaja, jag kom upp ur sängen i alla fall. Mycket tack vare att Tony gick upp före och kunde sparka lite på mig. ;-)

Jag misstänker att jag har mina sista två vanliga lektioner idag. Det känns lite konstigt att det är slut sen. Fast å andra sidan börjar det ju om nästa termin. Det blir bara nya lärare och klasskompisar att lära känna. Men den här gången vet jag i alla fall vad jag ger mig in på. :-)

I övrigt så njuter jag av att det är mindre än en vecka kvar till jul. Idag ska jag försöka hinna göra köttbullarna. Tiden kommer gå fort och det gäller att passa på när tid ges.

Hoppas ni andra får en härlig dag!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...