torsdag 20 december 2012

Avslutningar och förberedelser...

Nu känner jag att tiden går en aning för snabbt. Samtidigt tycker jag mig ha koll på läget.
Igår blev det lite shopping på förmiddagen. På eftermiddagen var jag på dagis och julpysslade med tjejerna på Emilias avdelning. Vi gjorde små söta renar, målade julkort och fick till fina smällkarameller. Jätteskoj men jag kände mig helt slut efteråt. ;-)

Efter en god lutfiskmiddag lade jag mig till rätta i soffan och tänkte stanna där resten av kvällen. Trodde jag... För sen kom jag på att grabbarna hade handbollsavslutning. Så det var bara att gå iväg igen.

Idag är jag med Oskar i skolan på hans avslutning. Vi har dansat ringdans genom hela skolan och avslutade med dans runt granen på skolgården. Hela skolan var med. Efter det avslutades det med fika i klassrummet.

Sen ska vi hem och baka. Grabbarna ska få baka pepparkakshuset och jag ska baka schackrutor. Jag tänkte hinna göra lite sillar med. Det är ju dags att börja nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...