tisdag 18 december 2012

En bra dag!

Vilken härlig dag! Först gick provet bra i morse, besked om att betyget i svenska nog blir bättre än förväntat och ett B i engelska.

Kom hem tidigt från skolan och hann plocka lite, hann surfa en stund och sen passade jag på att slå in alla julklappar. Däremot fick dom Inga snören på sig för självklart glömde jag kolla om det fanns några hemma. Men det jobbigaste är klart i alla fall. :-)

Kvällen har spenderats med studier. Har man inga egna arbeten kvar att göra kan man hjälpa en vän att bli klar med sina arbeten. :-)

Snart är det dags för sängen så jag orkar med morgondagen. Jag ska lyckas komma hemifrån tidigare än vad jag är van vid på grund av dom nya vintertidtabellerna.

Sov gott!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...