fredag 14 december 2012

Nostalgi i julkalendertider...

Jag var nere i källaren och rotade tidigare i kväll. Letade efter en låda åt maken. Jag hittade inte hans låda men däremot en låda som jag packade när jag flyttade hemifrån för typ 14 år sen...

Blev lite nyfiken och kikade i den och vad hittade jag? Jo, pappret som gjorts i ordning för anden i glaset. Samma anden i glaset som dom har visat i årets julkalender.
Jag och barnen har pratat lite om det så det var  lite kul att kunna visa upp pappret jag hittade. Men dom får vänta lite till innan dom får prova på själva. ;-)

1 kommentar:

  1. Haha ja det låter lite avancerat att de skulle prova på det när de är så små. Men vänta du till tonåren då kommer de lära sina kompisar och säga att det är du som lärt dem hehehe

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...