lördag 15 december 2012

Julfint!

Det har blivit en riktigt bra dag idag. Trots snökaos ute. Barnen hann ut en sväng på förmiddagen innan det blev mer oväder av vädret.
I morse låg jag kvar och drog mig till klockan var närmare åtta och mellan åtta och halv nio tassade resten av familjen upp. Yeay!

Nu har städats och plockats och gjorts i ordning för julen. Granen står färdig och klar i sitt hörn, min fina lysande tomte fick bo i fönstret, på det runda bordet i vardagsrummet (balkongbordet som får agera avlastningsbord) står julkorgen och även kyrkan och tomtarna är framme. Jag måste bara skaffa en skarvsladd till kyrkan. Och så har jag hängt upp oroigamimobilen som min mormor har gjort.

Nu tittar vi på bolibompa och har det mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...