söndag 16 december 2012

Tredje advent

 
Gomorron! Själv är jag vaken i ottan igen. Och det är bara jag vaken. Känns lite så där faktiskt. Idag ska jag däremot inte ligga och dra mig längre än vad det tar att skriva det här inlägget. Magen morrar för fullt alla redan. Och det är väl lika bra att sätta igång och plugga inför morgondagens prov.

Idag har vi tristväder här. Det är strax ovanför nollan och igår kväll regnade det. Jag hör har det rasar snö från taken. Jag hoppas verkligen att det vänder snabbt nu så vi får behålla all härlig snö!

Nä, nu måste jag göra nåt åt hungern!

Hoppas ni får en fin tredje advent!

1 kommentar:

  1. Tack detsamma vännen. Och lycka till imorgon med provet. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...