måndag 17 december 2012

Så jäkla nöjd!!!

När jag tog beslutet att börja plugga var det i första hand för att komma bort från ett jobb som jag inte mådde bra av. Att plugga upp betygen handlade för mig mer om att i alla fall få godkänt eller kanske lite mer i betyg. Jag hade inte så stora krav på mig själv.

Idag skrev jag om ett av mina första svenskaprov för att höja betyget på det och på så sätt försöka få ett B i slutbetyg. Det kändes så bra att få den möjligheten.

Efter provet, som jag tror gick bra, gick läraren igenom mitt arbete om tvångssteriliseringarna med mig. Hon hade hittat några små fel. Lite många "man" till exempel. ;-) Jag fick en chans att rätta till det och på så vis kunna förvänta mig ett A på arbetet! Och om jag sätter provet kan slutbetyget bli ett A!

Jag svävar på små moln och har svårt att förstå att jag har arbetat ihop ett så högt betyg. I början av terminen siktade jag på C... Jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv!!!

3 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...