torsdag 22 november 2012

Gomorron!

Frukost med tjejerna hemma idag igen. Mysigt. Och jag har kommit på att det är skönt att få ligga och dra sig lite så det blir nog fler sena mornar för barnen fram över. :-)
Vi har tänt ljus och tjejerna är på bra humör vilket smittar av sig på denna trötta mamma.

Igår gjorde jag klart första inlämningsuppgiften av många. Yeay! Nu börjar jag komma i gång. Hoppas resten av uppgifterna går lika lätt att få till. Mindre lockande är dom muntliga framträdandena som väntar. Men det är inte aktuellt idag så jag förtränger det. ;-)

Idag blir det plugga, plugga, plugga... Funderade på att smita en sväng i kväll... Får se hur långt jag kommer med skolarbetet först... Stör mig dessutom en aning på röran här hemma. När skoluppgifterna blir bra gjorda här hemma blir det en aning rörigt hemma... Speciellt i herrarnas rum som ni ser... ;-)

2 kommentarer:

  1. ja sovmorgon och lugna morgnar är guld värda :)
    Lycka till med allt plugg idag. Jag måste också börja nu ordentligt igen efter operationen, jag har tillåtit mig att vara "sjuk" men nu börjar samvetet komma ikapp och jag måste börja med uppsatsen igen. Kram vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och lycka till själv! Du kommer klara det galant!

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...