torsdag 22 november 2012

Det där med att komma i väg...

Lämnade tjejerna på dagis och sa hej då lite snabbt så jag skulle hinna förbi Sebastian i skolan lite snabbt. Lyckades missa bussen men tänkte att det bara var bra. Då skulle jag hinna smita in på biblioteket. Där var det låst... Dagtid är det öppet för skolan så kan hade verkligen tänkt smita in. Inte idag tydligen...

Eftersom det inte blev något bibliotek bestämde jag mig för att ta ersättningsbussen till Nynäs och gå på biblioteket där. Trodde jag...
Bussen är trasig... Så jag får vänta på nästa lokalbuss = väntat trettio minuter i kylan när en buss äntligen kommer...

Hoppas resten av dagen blir bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...