torsdag 18 oktober 2012

Dags att bli klar...

Gårdagen tillbringades med huvudvärk deluxe hela dagen. Misstänker att stressen över Tonys sjukhusvistelse släppte i kombination med att jag är stressad över den muntliga uppgiften imorn blev för mycket.

Maken haltar, nä hasar, runt på kryckor här hemma. Ser lite att ut. Själv kämpar jag med att få barnen att hjälpa till lite extra i stället. Men blandade resultat...

Idag har jag tillbringat dagen i skolan. Engelskan ställdes in vilket jag och Johanna tyckte va super, mer tid till svenskauppgiften. Problemet är bara att vi fastnade i matsalen på eftermiddagen. Det var i och för sig lärorikt det med men inte det vi behövde göra. Så nu ska jag försöka bli klar. Är ju ha"bara" en fem minuters argumenterade redovisning muntligt... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...