fredag 19 oktober 2012

Kaos deluxe

Idag är en sån morgon jag önskar att jag hade sluppit vakna alls...
Bråk, skrik och vägran från alla håll. När jag äntligen tycker att jag har koll på läget är mina nycklar som bortblåsta... Och efter en stunds surt letande fick dom förbli försvunna. Hann helt enkelt inte leta upp dom om tjejerna skulle få nån frukost idag. En aning väldigt sena kom vi till dagis i tid för att bara hinna säga hej då.

Det känns ju i alla fall som att ingenting kan bli värre idag så redovisningen i eftermiddag borde väl bli okej då...

1 kommentar:

  1. Fin bild i alla fall:) ska du på Tingeling filmen?

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...