lördag 29 september 2012

Tänk vad tiden går fort!!!

Idag firar vi en tioårig här hemma! Hur kan han vara tio år redan!? Var tar tiden vägen?!?
Det är Sebastian som blir tio år idag och det har firats med presenter och tårta. Och självklart nära och kära med.

Kom just på en sak... Alla som säger att det är så kallt ute... När jag födde Sebastian var det sånt här mellanväder när vi åkte in till sjukhuset. När vi åkte hem kom första frosten. Så jag tycker nog att vi ändå har det ganska varmt. :-)

Nu sitter jag i soffan med Emilia och lyssnar till regnet som riktigt vräker ner ute och väntar på att Dårfinkar och dönickar ska börja. Och så njuter jag av att inte ha några måsten. Att bara kunna sitta här i skenet av en massa levande ljus!
Just nu mår jag riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...