torsdag 27 september 2012

Mörk höstmorgon.

Gomorron. Det är en aning segt här idag. Inte enbart för att jag somnade sent utan för att det är så mörkt ute med. Det gick så snabbt. Från att det var nästan helt ljust när klockan ringer till nattmörker...

Idag är det regnrusk med så det är väldigt lockande att stanna kvar i sängen ett nån timme till. Men det får vänta ett par dagar. Nu ska jag väcka och få fyra trötta barn klara plus att jag har tvättstugan klockan sju. Undrar vad jag tänkte när jag bokade den tiden... ;-)

1 kommentar:

  1. Att man måste ha rena kläder, kosta vad det kosta vill?
    Det börjar bli mörkt på riktigt nu. En fördel är att barnen förstår att man sover när det är mörkt. Inga större fighter :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...