tisdag 4 september 2012

Sömnsvårigheter och böcker på vift...

Idag har jag ingen lust att säga gomorron. Shit var jag är trött... Det är nog dags att jag vrider lite på dygnet och struntar i det där sista tvprogrammet på kvällarna...

Igår hade jag en riktigt bra dag. Skolan flöt på bra och det fortsatte likadant hemma. Jag gillar när livet känns så.

Idag är det halvdag i skolan. Men inte med pluggandet. Jag hoppas mina skolböcker tänker dyka upp idag med. Det har tagit sin lilla tid för dom att dyka upp... Jag får väl meddelandet om att dom kommit lagom när jag är hemma. Det är nämligen så typiskt att dom hamnar i Nynäs. Vi har inget Schenkerombud i Ösmo...

Nä, om man skulle ta och kliva upp nu så jag hinner fixa min frukost innan vi ska gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...