måndag 3 september 2012

Bland drinkar och läxor...

Jaha, då var det ny vecka igen. Känns ganska skönt. Jag har en del lektioner jag verkligen ser fram emot den här veckan. Dessutom ska jag se om jag kan få nån lösning på matten...

Helgen då? Jodå. Vi åt en god libanesisk middag i lördags. Vi valde en massa smårätter och det var svårt att inte äta för mycket. :-)
Efter middagen gick vi vidare till Vampire Lounge för drinkar. Och ja, drinkarna var väldigt goda!! Strawberry daiquirrin smakade som den skulle. Dessutom provade jag och Erika glassdrinkar med chokladsmak. Så otroligt gott men mäktigt. Det blev som en efterrätt. Mindre kul var att bartendrarna såg så bistra och negativa ut hela tiden och han som plockade glas var så snabb att duka av borden att man fick hålla i sitt glas för att inte bli av med det innan det var tomt. Inte så kul. Det var väldigt mycket folk och trångt. Så jo, kan kan tänka mig att dricka drinkar där igen men gör det nog gärna under lågsäsong. ;-)

Igår var vi bara hemma. Jag var supertrött och somnade på soffan mitt i läxläsandet. ;-) Jag hann med allt jag skulle i alla fall.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...