söndag 16 september 2012

Sköna söndag. Eller?

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Många glada skratt toppades med lite chips och dipp. Jag somnade på riktigt bra humör.

Tyvärr verkar inte dagen idag bli riktigt lika rolig. Fyra barn som på ett eller annat vis tycker att det mamma och pappa säger är helt fel. Som tycker det är helt okej att slicka smöret av smörgåsen eller att retas med sina syskon. Eller varför går man inte direkt och sätter sig och ser på tv när man vaknar. Trots att övriga familjen äter frukost...

Jaja... Det ska plockas och tvättas idag och jag behöver nog lägga några timmar på att förbereda mig inför morgondagens prov. Det blir nog bra det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...