lördag 15 september 2012

Ändrade planer...

Yeay!!! Jag hittade skor och är supernöjd!!!! Lagom hög klack och funkar i nästan alla väder. Och riktigt bekväma!!!

Dejten då? Jodå, det var jätteskoj trots mina språkbrister. Jag skulle förklara en sak och skulle säga skära (som med kniv) och kunde bara inte komma på ordet. Typ tre minuter efter att vi sagt hejdå kom jag på det; cut. Jag skrattade bra åt mig själv då. ;-)

Nu sitter jag i vh och väntar in Sofia. Johanna blev tyvärr sjuk, jag som sett fram emot kvällen. Men men... Det får bli en annan gång.
Jag passade på att tvinga Sofia att umgås med mig istället. Vi har inte träffats på över en månad. Känns som det är dags nu. ;-)

1 kommentar:

  1. Åhh så härligt med en date!!
    Och JA vi måste ha vår vi oxå.. du har ju som sagt var lite "lagning" här ;)

    Nu har du ett inlägg om amning ;)

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...