tisdag 18 september 2012

Drömmar om sömn

Jag har hamnat en aning efter med sömnen och det i kombination med att jag inte kunde sova i natt gör mig väldigt trött idag. Jag hade absolut ingen lust alls att kliva upp när klockan ringde... Det är skönt att jag inte har så lång dag i skolan idag i alla fall.

Dessutom hoppas jag få slippa en del av det som behöver göras hemma. Nånting ska väl maken få göra medan han är hemma och vabbar. ;-) Malin vaknade i söndags morse med feber. Då var den ganska hög och var så hela söndagen. Igår var den något lägre så jag hoppades på feberfritt idag men så blev det inte. Det är fortfarande inte hög feber men tillräckligt för att hennes humör ska vara av det sämre slaget...

1 kommentar:

  1. Jag är oxå helt ur balans tack vare att jag själv är sjuk och sen Frallans elaka vattkoppor :(
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...