lördag 1 september 2012

Paj, drakar och morgonmys....

Gomorron denna en aning fuktiga lördag. Yups, det regnar fortfarande. Jag hoppas det här slutat till i eftermiddag. Jag ska äta middag med Erika och har planerat in att ha drömskorna på mig...

Jag och maken avslutade gårdagen med att kolla på American Pie the Reunion. Shit vad jag garvade!!! Så rolig!!!! Rekommenderas! Samma personer som var med och gjorde filmerna bra från början är med nu också. 

Den här morgonen började med pyssel. Oskar gjorde tafsdrakar på fritids igår men mindes inte hur man gjorde idag så vi googlade lite och sen var det bara att vika egna till ungarna. Lite skoj. Det kanske inte är det ultimata att sitta och vika origami i knät i sängen men det gick.

Apropå dagen idag. Det är den 1 september! (I fall någon hade missat det ;-) Det känns lite konstigt att tiden gått så fort... Å andra sidan älskar jag hösten. Alla löven som byter färg och får träden att brinna. Hoppas det blir en lång härlig höst. Det får gärna vara varmt en månad till innan det blir så där lagom fleecejackevarmt i oktober.

Förresten, är det någon som vill ha nytt husdjur? Vi har två stycken väldigt sociala och väldigt pigga småttingar som söker nytt hem. Två stycken husflugor som blivit lite väl närgångna... Inte att förväxlas med bananflugor! Säljes mot en symbolisk summa. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...