fredag 31 augusti 2012

Fredagskväll...

Efter en dag med massor av regnande, långa lektioner (vissa roligare än andra) och lat middag (korv å pommes) har vi nu nattat minimonstret Malin och bänkat oss i soffan. Jag festade till det med en chailatte. Mums!

Om vi kan lyckas få Emilia i säng och dessutom att somna före klockan åtta lutar det åt att se på Spiderman med grabbarna. Dom har aldrig sett den innan så jag tänkte att det kunde va kul.

Egentligen hade jag velat tända en massa härliga ljus här hemma ikväll med men tyvärr har vi strul med ventilationen och obefintligt med luft i lägenheten. Känns dumt att värma upp den mer än nödvändigt då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...