lördag 1 september 2012

Mer och mindre lyckat...

Jaha... Då har den Wahlströmska familjen gjort Haninge centrum osäkert... Det gick bättre än förväntat. I alla fall ur trots och bråksynpunkt. Vilket känns jättebra.

Maken passade på att handla för presentkorten han fick när han fyllde år. I november. Vilken snygg man jag har. Och snyggare blir han i dom nya kläderna!!!

Mindre kul var att jag inte hittade nån bra regnjacka. Eller jacka överlag. Jag skulle vilja ha en höstjacka som funkar även i lite regn. Typ en parkas. Hittade en på Lindex i våras som var supersnygg, tålde lite regn satt perfekt över bysten men var för liten runt armarna. Så surt!!
Jag får helt enkelt leta vidare. Under tiden är jag snygg i Emilias fina halsband.

Nu är vi på väg hem. Det ska målas lite naglar, bytas om och sen ska jag iväg för att äta middag med Erika. Håll tummarna för att regnet slutar till då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...