lördag 22 september 2012

Överskottsenergi, kräftor och trötta fötter.

Phu... Efter att ha hållit igång hela morgonen med att först hjälpa Tony och Sebastian att komma iväg ut på sjön till farmor och farfar och sen diskat och plockat i ordning sitter jag nu här med fötterna på bordet.
Det känns ändå ganska bra att ha fått så mycket gjort före klockan tio. Resten av dagen kan jag koncentrera mig på en pigg Malin, en överenergisk Emilia och en Oskar som fortfarande inte är riktigt hundra...

Det jag hade planerat från början för den här helgen blev inte av på grund av en del missförstånd. Och jag som är obotligt positiv tinar ett paket kräftor och gör det bästa av situationen. :-) Oskar och Emilia blev lika lyckliga dom.

Nu ska jag få barnen att klä på sig och hoppa i regnkläder så vi kan gå ut och göra av med överskottsenergierna så vi orkar vara inne resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...