fredag 21 september 2012

Får man rymma?

Ungefär så där känner jag mig just nu! Jag skulle behöva stänga in mig nånstans i lugn och ro för att kunna göra klart svenskaarbetet. Just nu sitter jag vid datorn i hallen. I soffan, två meter bort, sitter, hoppar, tramsar och leker fyra barn. Två av dom ska föreställa att vara sjuka men har väldigt mycket energi för stunden. Och dom är inte tysta heller.
Själv har jag en lätt huvudvärk, dras fortfarande med trötthet och känner bara hur frustrerad jag är över att inte bara kunna stänga in mig för mig själv...

Jaja... Jag lyckas väl säkert bli klar på ett eller annat sätt med arbetet i helgen... Det ska vara klart senast måndag morgon. Och lite lär väl ungarna sova medan jag orkar lägga energi på att skriva om annat än mitt eget liv här...
Fast allt är inte bara frustrerande. Finns roliga saker med. Som att jag har ett kuvert med 10 gevaliakvitton i som ska postas. Så snart är en Tassimo t20 på väg hem hit. Om du vill ha en du med är bara att kika inne hos TreFika hur man går till väga.

4 kommentarer:

  1. tänk på att kvittona ska vara dessa kaffesorter; Bönkaffe, Hela bönor, Snabbkaffe och Tassimo... så du inte har kvitton med vanlig brygg...
    kul med tassimon men jag har ju redan min nespresso annars är det ett helt ok erbjudande =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, det ska bli skoj. Inte för att jag dricker kaffe. ;o)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...