lördag 22 september 2012

Rastade barn och lite shopping...

Jag tog barnen och åkte ner till coop. Kom på att Emilia inte hade några stövlar hemma så hon kunde ju inte gå ut och leka. Vid coop däremot finns en stor klätterställning inomhus. Tre barn klättrade, åkte rutschkana och hade jätteskoj. Själv passade jag på att köa mig in på expert precis som alla andra. Tror jag köade en halvtimme men det var det värt. Jag hittade en portabel dvd-spelare och en klockradio med mp3-anslutning för 30% rabatt. Klockradion fanns det bara visningsexet kvar av så kassören sa att jag skulle få 50% på den i stället. Vi hade plockat på oss några filmer och spel för halva priset med. Jag hade räknat ut det ungefärliga priset i huvudet men det slutade på mycket billigare än jag hade räknat med. Och det var inte så konstigt. Både radion och dvd-spelaren hade fått ytterligare 50% rabatt! Så radion slutade på 75:- och dvdn på 225:-. Super!!!

Dessutom passade jag på att klippa Emilia och Oskar. Nästa vecka börjar skolfotograferingarna. Så lika bra att få det gjort. :-)

Nu är vi hemma igen sen en knapp timme och tyvärr kan jag konstatera att förra timmars lekande i en klätterställning gör inte barnen mindre energiska....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...