onsdag 19 september 2012

Lite för mycket spänning för mig...

När jag och ungarna som hem från dagis och fritids möttes vi av röklukt i porten. En av grannarna var redan ute och letade orsaken i trapphuset. Vi konstaterade att hela källaren var rökfylld och han larmade brandkåren.
Ganska snart var gården full av poliser, brandbilar och ambulanser.

Jag och barnen stannade ute. Kändes fel att gå in så länge huset var fullt av rök. Polisen kom och lånade nycklar av mig och efter genomsökande av källarvåning konstaterades att lokalen, som byggarna använder, hade lämnats med en spisplatta igång...

Jag är så tacksam att det upptäcktes innan det hunnit sprida sig vidare och samtidigt blir man rädd när man tänker på vad som hade kunnat hända...

Allt gick bra och ingen människa kom till skada vilket är viktigast för mig...

Nu pustar jag ut efter adrenalinkicken och väntar på pizzor. Den inplanerade middagen hade inte hunnits med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...