torsdag 20 september 2012

Det saknas något nu...

Efter att ha kommit i säng på tok för sent i flera dagar lyckades jag gå och lägga mig i tid igår. Hoppades att det skulle medföra att jag skulle vakna ganska pigg idag... Tji fick jag. Redan efter en timme blev jag väckt första gången och sen fortsatte det likadant, en gång i timmen hela natten. Det är tjejerna som har varit törstiga och behövt gå på toa sjuttielva gånger i natt... Jag misstänker att det kommer bli en riktigt lång dag idag...

3 kommentarer:

  1. Samma här. Maja vaknade några gånger i natt så när klockan ringde vid sex kände jag för att slänga mobilen i väggen.

    SvaraRadera
  2. Det första jag tänkte på i morse när jag steg upp.. var.. Om det ändå vore kväll så jag får gå och lägga mig igen!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk om man bara hade kunnat dra täcket över huvudet ett stund... Eller i alla fall en timme extra...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...