torsdag 20 september 2012

Energipåfyllnad!

Efter en lätt kaosig morgon med mig supertrött och barnen trötta och inte alls medgörliga kom vi iväg till slut. Tjejerna är avlämnade på dagis båda två. Malin var riktigt lycklig att vara tillbaka efter tre dagar hemma. Själv blev jag som mest lycklig när jag gick därifrån. Att vara så otroligt trött som jag är i kombination med barn med egen vilja är inte allt för skoj.

Nu har jag plockat ordning hemma och avslutat en god frukost. Energidipåerna är påfyllda för en stund fram över. Lägg till lite strålande solsken och livet känns ganska bra!

Återstår bara att bestämma om jag ska ta dammsugning nu eller i eftermiddag. ;-)

1 kommentar:

  1. Den där dammsugningen... hmm.. har tänkt på den några dagar nu men fortsätter skylla på min förkylning :) Alltså = Ingen dammsugning :D

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...