torsdag 20 september 2012

Skiftbyte i sjukstugan...

Lagom till jag skulle plocka ihop väskan och ge mig av till skolan ringde dom från Emilias avdelning på dagis. Min första tanke var att Emilia var magsjuk... Men nä, sån otur hade jag faktiskt inte. Däremot har hon en massa feber.

Jag fick ringa och meddela min lärare att jag inte kommer och sen snällt gå i väg och hämta Emilia. Det var en riktigt hängig tjej som kom med hem.

På eftermiddagen, när jag var och hämtade Malin, ringde Oskar och så att han kände sig låg och hängig. Mycket riktigt. Även han har feber... Hoppas det vänder snabbt för dom...

1 kommentar:

  1. Stackars gumman! Hon ser verkligen inte ut som sitt vanliga glada jag :-(

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...