söndag 9 september 2012

Bland svampar och monster...

Yeay, det går bra för mig... Med läxorna alltså.
Som ni märker eftersom jag har tid att sitta här... ;o)
Men jo, jag har fått en hel detl gjort. Ska börja skriva in svenskan i word men fastnade lite här dårå... Har ett tag till på mig så det är i alla fall inte akut.
Det var så skönt att bara sitta här en stund samtidigt som lugnet lägger sig i lägenheten.
Förmiddagen var, som jag skrev innan, fullt kaos medan eftermiddagen blev bättre. Grabbarna cyklade hem till en kompis och Tony och jag tog med tjejerna till skogen. Tyvärr hittade vi inte så mycket svamp även om vi hittade lite.
Det var skönt att få röra lite på sig.
Nä, om man skulle ta och kasta lite barn i säng och få lite tid över att hinna prata i lugn och ro med maken... Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...