måndag 10 september 2012

Tröttisar och rabatter...

Vad skön t jag hade det i morse. Fram till barnen väcktes. Tjejerna var lugna och fick på sig kläder relativt snabbt. Värre var det med grabbarna som först inte ens klev upp, sen tog allt i sakta tempo för att avsluta med att bli sura på mig när jag stressad på dom för att vi skulle hinna... Jaja, vi hann även om det blev en riktigt snabb lämning på dagis idag.

Jag var däremot lite stressad att jag inte skulle hinna tanka busskortet först men hann det med. Lite dålig planering av mig men men... Det var lite kul att tanka busskortet idag. Jag tjänade 230:- på att tanka det med studentresor. Känns väldigt bra. :-)
Det gäller bara att komma ihåg att Tony inte kan åka på det sen. ;-)

4 kommentarer:

  1. åh dessa morgnar :( alltid tjat och stress. tänk om man kunde få en helt stressfri morgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Så i slutänden så kommer han antingen åka på böter för att han åker med det ändå alternativt så behöver han av någon anledning åka så mycket just denna period så ni betalar mer än de där 230:-....
    Näää, var jag taskig nu? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har ju eget busskort. ;-)
      Men ibland har vi bytt i slutet av månaden när han missat att tänka sitt...

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...