söndag 9 september 2012

Underbara monster

Yeay vilken  rolig start på dagen. Eller nä, starten på dagen var bra. Jag fick ett ryck och rensade i hyllan i badrummet. Övervägande del av familjen låg och sov samtidigt. Lagom till alla vaknat satte kaoset igång. Vill inte, tänker inte, vägrar och nej är ord som är väl använda den här förmiddagen. Inklusive en del mindre roliga gester... Huvudvärken kom på besök den med som följd av alla bråk.

Nu ligger jag på divanen och samlar ork. Den ena är sur för att vi inte redan kommit iväg till svampskogen medan den andra är skitsur för att vi planerar att åka dit.

Livet är bra härligt ibland.... *ironi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...