lördag 15 september 2012

Shopping, date och tjejsnack

Efter en härlig förmiddag med tjejerna (grabbarna är hos kompisar) ger jag mig nu av mot stan. Först står lite shopping på planeringen. Nån har gjort hål i alla mina strumpor. Och så skulle jag vilja ha ett par skor. Det är ju skönt att slippa ha gympaskor varje dag. :-)

I eftermiddag ska jag på dejt. Nä, det är inte så seriöst som det låter. Ska träffa en mailvän från Nya Zeeland som jag hittade online nångång på gymnasietiden i slutat av nittiotalet. Vi träffades en gång när Sebastian var knappt året så det är drygt nio år sen. Ska bli skoj. Det kanske inte är riktigt lika skoj att jag behöver prata engelska. ;-)

Därefter väntar en tjejkväll med Johanna. Jag hoppas på många glada fnitter då. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...